Внедряване на Composity:
Какво трябва да знаете?

Научете основните стъпки, които екипът на Composity предприема при изграждането на проект.

Какво да очаквате?


 
Get Stare
Стъпка 1

Как да започна?

Има различни начини да започнете да използвате софтуера Composity. Ето най-бързите от тях:

  • CheckЗапочнете да използвате Composity безплатно. Ако безплатният план не е подходящ за Вашите бизнес нужди, винаги можете да изберете директно от платформата кои приложения и ценови план искате да закупите или да се свържете с нас и ние ще го направим вместо Вас.
  • CheckНасрочете си безплатнo демо. Направете индивидуална виртуална обиколка на продукта с експерт от Composity.
  • CheckСвържете се с нас онлайн или поискайте повече информация, като ни изпратите имейл на sales@composity.com.

 

Client's Information
Стъпка 2

Каква информация трябва да предостави клиентът?

За да могат продуктите на Composity да се приведат в съответствие с целите на бизнеса, е важно да ни предоставите точна и задълбочена информация за:

  • 1

    Бизнес изисквания на клиента за това, което е необходимо да има в софтуера.
  • 2

    „С какви проблеми се сблъсквате?“
  • 3

    Човекът за контакт от Вашата компания, който ще бъде на разположение, за да отговори на всякакви въпроси, да предостави информация и да взема системни решения, когато е необходимо.

 

Time to Set Up Composity
стъпка 3

Колко време е необходимо за настройване на Composity?

Настройването на Composity е лесно. Времето, необходимо за регулиране на всички настройки, зависи от няколко променливи. Технически вие сами можете да настроите и стартирате софтуера за няколко часа. Повечето основни и разширени функции са разрешени за персонализиране от потребителя.

Някои компании имат специфични бизнес нужди и работен процес. Нашият екип от бизнес консултанти притежава знанията и техническите умения, за да гарантира, че всички изисквания на клиента са изпълнени. В този случай настройването на софтуера Composity може да отнеме от няколко часа до дни.

Времето, необходимо за настройване на вашата платформа в Composity, зависи от това колко модула са активирани, какъв е работният процес на компанията и дали ще има импортиране на данни, съответно и в какво състояние са предоставените данни.

 

Third Party Software Integration
стъпка 4

Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?

Технологията на Composity позволява системата да бъде интегрирана с почти всеки друг софтуер. Някои софтуери на трети страни вече са внедрени с Composity.

Някои от тях са:

  • CheckSendGrid
  • CheckMandrill
  • CheckMailChimp

В случай, че Вашият бизнес вече използва други приложения и искате да знаете дали те могат да бъдат интегрирани с Composity, моля, изпратете ни Вашето запитване.

 

Implementation
стъпка 5

Какви са стъпките при внедряване на системата?

 

  • 1

    Клиентът поддържа толкова голяма отговорност, колкото доставчика в процеса на планиране на проекта, поддържане на състоянието на плана на проекта, както и известна степен на контрол върху изпълнението.
  • 2

    Composity предоставя услуги за внедряване, разпределени в три плана за успех на Composity - включително анализ на Вашите изисквания и конфигуриране на избраните модули според Вашите нужди, миграция на исторически данни, ако е необходимо, от старата Ви система в Composity, класове за обучение как да използвате функциите на Composity и функции за управление на Вашия бизнес.
  • 3

    Екипът на Composity осигурява специфични услуги - като персонализирана разработка, интеграции и ad hoc анализ. За да научите повече за разширените услуги на Composity, моля, свържете се с нашите консултанти.

 

Support
Стъпка 6

Какво се случва след внедряването?

Поддръжка:

Екипът за поддръжка на Composity предоставя различни услуги за поддръжка на нашите клиенти и безплатни потребители. В зависимост от това кой план сте закупили, сте включили редица инциденти преди поддръжка и време за отговор (вижте плановете и цените ни за повече информация).

Всички въпроси за поддръжката са разделени на три нива - критични инциденти, инциденти с висок приоритет и инциденти с нормален приоритет.

Прекъсвания при поддръжка:

Прекъсванията за поддръжка на системата и актуализациите на софтуера са безплатни. Те обикновено са насрочени извън работното време и късно през деня. Те са необходими, за да поддържат софтуера безпроблемно работещ и без грешки. Предварително съобщаваме на нашите клиенти за всякакви актуализации и планирана поддръжка. През това време клиентите могат да получат забавяне или за кратко системата да бъде недостъпна.