Picture of the background

Внедряване на Composity: Какво трябва да знаете?

Научете основните стъпки, които екипът на Composity предприема при изграждането на проект.

 product section image
СТЪПКА: 1 Как да започна?

СТЪПКА: 1 Как да започна?

Има различни начини да започнете да използвате софтуера Composity.


Ето най-бързите от тях:


Започнете да използвате Composity безплатно. Ако безплатният план не е подходящ за Вашите бизнес нужди, винаги можете да изберете директно от платформата кои приложения и ценови план искате да закупите или да се свържете с нас и ние ще го направим вместо Вас.


Насрочете си безплатнo демо. Направете индивидуална виртуална обиколка на продукта с експерт от Composity.


Свържете се с нас онлайн или поискайте повече информация, като ни изпратите имейл на [email protected].


СТЪПКА 2: Каква информация трябва да предостави клиентът?

СТЪПКА 2: Каква информация трябва да предостави клиентът?

За да могат продуктите на Composity да се приведат в съответствие с целите на бизнеса, е важно да ни предоставите точна и задълбочена информация за:


Бизнес изисквания на клиента за това, което е необходимо да има в софтуера.


„С какви проблеми се сблъсквате?“


Човекът за контакт от Вашата компания, който ще бъде на разположение, за да отговори на всякакви въпроси, да предостави информация и да взема системни решения, когато е необходимо.


СТЪПКА 3: Колко време е необходимо за настройване на Composity?

СТЪПКА 3: Колко време е необходимо за настройване на Composity?

Настройването на Composity е лесно. Времето, необходимо за регулиране на всички настройки, зависи от няколко променливи. Технически вие сами можете да настроите и стартирате софтуера за няколко часа. Повечето основни и разширени функции са разрешени за персонализиране от потребителя.


Някои компании имат специфични бизнес нужди и работен процес. Нашият екип от бизнес консултанти притежава знанията и техническите умения, за да гарантира, че всички изисквания на клиента са изпълнени. В този случай настройването на софтуера Composity може да отнеме от няколко часа до дни.


Времето, необходимо за настройване на вашата платформа в Composity, зависи от това колко модула са активирани, какъв е работният процес на компанията и дали ще има импортиране на данни, съответно и в какво състояние са предоставените данни.


СТЪПКА 4: Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?

СТЪПКА 4: Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?

Технологията на Composity позволява системата да бъде интегрирана с почти всеки друг софтуер. Някои софтуери на трети страни вече са внедрени с Composity.


Някои от тях са:


-SendGrid


-Mandrill


-MailChimp


В случай, че Вашият бизнес вече използва други приложения и искате да знаете дали те могат да бъдат интегрирани с Composity, моля, изпратете ни Вашето запитване.


СТЪПКА 5: Какви са стъпките при внедряване на системата?

СТЪПКА 5: Какви са стъпките при внедряване на системата?

Клиентът поддържа толкова голяма отговорност, колкото доставчика в процеса на планиране на проекта, поддържане на състоянието на плана на проекта, както и известна степен на контрол върху изпълнението.


Composity предоставя услуги за внедряване, разпределени в три плана за успех на Composity - включително анализ на Вашите изисквания и конфигуриране на избраните модули според Вашите нужди, миграция на исторически данни, ако е необходимо, от старата Ви система в Composity, класове за обучение как да използвате функциите на Composity и функции за управление на Вашия бизнес.


Екипът на Composity осигурява специфични услуги - като персонализирана разработка, интеграции и ad hoc анализ. За да научите повече за разширените услуги на Composity, моля, свържете се с нашите консултанти.


СТЪПКА 6: Какво се случва след внедряването?

СТЪПКА 6: Какво се случва след внедряването?

Поддръжка:


Екипът за поддръжка на Composity предоставя различни услуги за поддръжка на нашите клиенти и безплатни потребители. В зависимост от това кой план сте закупили, сте включили редица инциденти преди поддръжка и време за отговор (вижте плановете и цените ни за повече информация).


Всички въпроси за поддръжката са разделени на три нива - критични инциденти, инциденти с висок приоритет и инциденти с нормален приоритет.


Прекъсвания при поддръжка: Прекъсванията за поддръжка на системата и актуализациите на софтуера са безплатни. Те обикновено са насрочени извън работното време и късно през деня. Те са необходими, за да поддържат софтуера безпроблемно работещ и без грешки. Предварително съобщаваме на нашите клиенти за всякакви актуализации и планирана поддръжка. През това време клиентите могат да получат забавяне или за кратко системата да бъде недостъпна.