Внедряване на Composity:
Какво трябва да знаете?
Научете основните стъпки, които екипът на Composity предприема при изграждането на проект.
Какво да очаквате?
Как да започна?
Има различни начини да започнете да използвате софтуера Composity. Ето най-бързите от тях:
Започнете да използвате Composity безплатно. Ако безплатният план не е подходящ за Вашите бизнес нужди, винаги можете да изберете директно от платформата кои приложения и ценови план искате да закупите или да се свържете с нас и ние ще го направим вместо Вас.
Насрочете си безплатнo демо. Направете индивидуална виртуална обиколка на продукта с експерт от Composity.
Свържете се с нас онлайн или поискайте повече информация, като ни изпратите имейл на sales@composity.com.
Каква информация трябва да предостави клиентът?
За да могат продуктите на Composity да се приведат в съответствие с целите на бизнеса, е важно да ни предоставите точна и задълбочена информация за:
-
1
Бизнес изисквания на клиента за това, което е необходимо да има в софтуера. -
2
„С какви проблеми се сблъсквате?“ -
3
Човекът за контакт от Вашата компания, който ще бъде на разположение, за да отговори на всякакви въпроси, да предостави информация и да взема системни решения, когато е необходимо.
Колко време е необходимо за настройване на Composity?
Настройването на Composity е лесно. Времето, необходимо за регулиране на всички настройки, зависи от няколко променливи. Технически вие сами можете да настроите и стартирате софтуера за няколко часа. Повечето основни и разширени функции са разрешени за персонализиране от потребителя.
Някои компании имат специфични бизнес нужди и работен процес. Нашият екип от бизнес консултанти притежава знанията и техническите умения, за да гарантира, че всички изисквания на клиента са изпълнени. В този случай настройването на софтуера Composity може да отнеме от няколко часа до дни.
Времето, необходимо за настройване на вашата платформа в Composity, зависи от това колко модула са активирани, какъв е работният процес на компанията и дали ще има импортиране на данни, съответно и в какво състояние са предоставените данни.
Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?
Технологията на Composity позволява системата да бъде интегрирана с почти всеки друг софтуер. Някои софтуери на трети страни вече са внедрени с Composity.
Някои от тях са:
SendGrid
Mandrill
MailChimp
В случай, че Вашият бизнес вече използва други приложения и искате да знаете дали те могат да бъдат интегрирани с Composity, моля, изпратете ни Вашето запитване.
Какви са стъпките при внедряване на системата?
-
1
Клиентът поддържа толкова голяма отговорност, колкото доставчика в процеса на планиране на проекта, поддържане на състоянието на плана на проекта, както и известна степен на контрол върху изпълнението. -
2
Composity предоставя услуги за внедряване, разпределени в три плана за успех на Composity - включително анализ на Вашите изисквания и конфигуриране на избраните модули според Вашите нужди, миграция на исторически данни, ако е необходимо, от старата Ви система в Composity, класове за обучение как да използвате функциите на Composity и функции за управление на Вашия бизнес. -
3
Екипът на Composity осигурява специфични услуги - като персонализирана разработка, интеграции и ad hoc анализ. За да научите повече за разширените услуги на Composity, моля, свържете се с нашите консултанти.
Какво се случва след внедряването?
Поддръжка:
Екипът за поддръжка на Composity предоставя различни услуги за поддръжка на нашите клиенти и безплатни потребители. В зависимост от това кой план сте закупили, сте включили редица инциденти преди поддръжка и време за отговор (вижте плановете и цените ни за повече информация).
Всички въпроси за поддръжката са разделени на три нива - критични инциденти, инциденти с висок приоритет и инциденти с нормален приоритет.
Прекъсвания при поддръжка:
Прекъсванията за поддръжка на системата и актуализациите на софтуера са безплатни. Те обикновено са насрочени извън работното време и късно през деня. Те са необходими, за да поддържат софтуера безпроблемно работещ и без грешки. Предварително съобщаваме на нашите клиенти за всякакви актуализации и планирана поддръжка. През това време клиентите могат да получат забавяне или за кратко системата да бъде недостъпна.