Научете основните стъпки, които екипът на Composity предприема при изграждането на проект.
1
Бизнес изисквания на клиента за това, което е необходимо да има в софтуера.2
„С какви проблеми се сблъсквате?“3
Човекът за контакт от Вашата компания, който ще бъде на разположение, за да отговори на всякакви въпроси, да предостави информация и да взема системни решения, когато е необходимо.
Настройването на Composity е лесно. Времето, необходимо за регулиране на всички настройки, зависи от няколко променливи. Технически вие сами можете да настроите и стартирате софтуера за няколко часа. Повечето основни и разширени функции са разрешени за персонализиране от потребителя.
Някои компании имат специфични бизнес нужди и работен процес. Нашият екип от бизнес консултанти притежава знанията и техническите умения, за да гарантира, че всички изисквания на клиента са изпълнени. В този случай настройването на софтуера Composity може да отнеме от няколко часа до дни.
Времето, необходимо за настройване на вашата платформа в Composity, зависи от това колко модула са активирани, какъв е работният процес на компанията и дали ще има импортиране на данни, съответно и в какво състояние са предоставените данни.
Някои от тях са:
В случай, че Вашият бизнес вече използва други приложения и искате да знаете дали те могат да бъдат интегрирани с Composity, моля, изпратете ни Вашето запитване.
1
Клиентът поддържа толкова голяма отговорност, колкото доставчика в процеса на планиране на проекта, поддържане на състоянието на плана на проекта, както и известна степен на контрол върху изпълнението.2
Composity предоставя услуги за внедряване, разпределени в три плана за успех на Composity - включително анализ на Вашите изисквания и конфигуриране на избраните модули според Вашите нужди, миграция на исторически данни, ако е необходимо, от старата Ви система в Composity, класове за обучение как да използвате функциите на Composity и функции за управление на Вашия бизнес.3
Екипът на Composity осигурява специфични услуги - като персонализирана разработка, интеграции и ad hoc анализ. За да научите повече за разширените услуги на Composity, моля, свържете се с нашите консултанти.
Екипът за поддръжка на Composity предоставя различни услуги за поддръжка на нашите клиенти и безплатни потребители. В зависимост от това кой план сте закупили, сте включили редица инциденти преди поддръжка и време за отговор (вижте плановете и цените ни за повече информация).
Всички въпроси за поддръжката са разделени на три нива - критични инциденти, инциденти с висок приоритет и инциденти с нормален приоритет.
Прекъсванията за поддръжка на системата и актуализациите на софтуера са безплатни. Те обикновено са насрочени извън работното време и късно през деня. Те са необходими, за да поддържат софтуера безпроблемно работещ и без грешки. Предварително съобщаваме на нашите клиенти за всякакви актуализации и планирана поддръжка. През това време клиентите могат да получат забавяне или за кратко системата да бъде недостъпна.