Внедряване на Composity: Какво трябва да знаете?
Научете основните стъпки, които екипът на Composity предприема при изграждането на проект.
СТЪПКА: 1 Как да започна?
СТЪПКА: 1 Как да започна?
Има различни начини да започнете да използвате софтуера Composity.
Ето най-бързите от тях:
Започнете да използвате Composity безплатно. Ако безплатният план не е подходящ за Вашите бизнес нужди, винаги можете да изберете директно от платформата кои приложения и ценови план искате да закупите или да се свържете с нас и ние ще го направим вместо Вас.
Насрочете си безплатнo демо. Направете индивидуална виртуална обиколка на продукта с експерт от Composity.
Свържете се с нас онлайн или поискайте повече информация, като ни изпратите имейл на [email protected].
СТЪПКА: 1 Как да започна?
СТЪПКА: 1 Как да започна?
Има различни начини да започнете да използвате софтуера Composity.
Ето най-бързите от тях:
Започнете да използвате Composity безплатно. Ако безплатният план не е подходящ за Вашите бизнес нужди, винаги можете да изберете директно от платформата кои приложения и ценови план искате да закупите или да се свържете с нас и ние ще го направим вместо Вас.
Насрочете си безплатнo демо. Направете индивидуална виртуална обиколка на продукта с експерт от Composity.
Свържете се с нас онлайн или поискайте повече информация, като ни изпратите имейл на [email protected].
СТЪПКА 2: Каква информация трябва да предостави клиентът?
СТЪПКА 2: Каква информация трябва да предостави клиентът?
За да могат продуктите на Composity да се приведат в съответствие с целите на бизнеса, е важно да ни предоставите точна и задълбочена информация за:
Бизнес изисквания на клиента за това, което е необходимо да има в софтуера.
„С какви проблеми се сблъсквате?“
Човекът за контакт от Вашата компания, който ще бъде на разположение, за да отговори на всякакви въпроси, да предостави информация и да взема системни решения, когато е необходимо.
СТЪПКА 2: Каква информация трябва да предостави клиентът?
СТЪПКА 2: Каква информация трябва да предостави клиентът?
За да могат продуктите на Composity да се приведат в съответствие с целите на бизнеса, е важно да ни предоставите точна и задълбочена информация за:
Бизнес изисквания на клиента за това, което е необходимо да има в софтуера.
„С какви проблеми се сблъсквате?“
Човекът за контакт от Вашата компания, който ще бъде на разположение, за да отговори на всякакви въпроси, да предостави информация и да взема системни решения, когато е необходимо.
СТЪПКА 3: Колко време е необходимо за настройване на Composity?
СТЪПКА 3: Колко време е необходимо за настройване на Composity?
Настройването на Composity е лесно. Времето, необходимо за регулиране на всички настройки, зависи от няколко променливи. Технически вие сами можете да настроите и стартирате софтуера за няколко часа. Повечето основни и разширени функции са разрешени за персонализиране от потребителя.
Някои компании имат специфични бизнес нужди и работен процес. Нашият екип от бизнес консултанти притежава знанията и техническите умения, за да гарантира, че всички изисквания на клиента са изпълнени. В този случай настройването на софтуера Composity може да отнеме от няколко часа до дни.
Времето, необходимо за настройване на вашата платформа в Composity, зависи от това колко модула са активирани, какъв е работният процес на компанията и дали ще има импортиране на данни, съответно и в какво състояние са предоставените данни.
СТЪПКА 3: Колко време е необходимо за настройване на Composity?
СТЪПКА 3: Колко време е необходимо за настройване на Composity?
Настройването на Composity е лесно. Времето, необходимо за регулиране на всички настройки, зависи от няколко променливи. Технически вие сами можете да настроите и стартирате софтуера за няколко часа. Повечето основни и разширени функции са разрешени за персонализиране от потребителя.
Някои компании имат специфични бизнес нужди и работен процес. Нашият екип от бизнес консултанти притежава знанията и техническите умения, за да гарантира, че всички изисквания на клиента са изпълнени. В този случай настройването на софтуера Composity може да отнеме от няколко часа до дни.
Времето, необходимо за настройване на вашата платформа в Composity, зависи от това колко модула са активирани, какъв е работният процес на компанията и дали ще има импортиране на данни, съответно и в какво състояние са предоставените данни.
СТЪПКА 4: Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?
СТЪПКА 4: Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?
Технологията на Composity позволява системата да бъде интегрирана с почти всеки друг софтуер. Някои софтуери на трети страни вече са внедрени с Composity.
Някои от тях са:
-SendGrid
-Mandrill
-MailChimp
В случай, че Вашият бизнес вече използва други приложения и искате да знаете дали те могат да бъдат интегрирани с Composity, моля, изпратете ни Вашето запитване.
СТЪПКА 4: Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?
СТЪПКА 4: Може ли да се интегрира софтуер от трета страна?
Технологията на Composity позволява системата да бъде интегрирана с почти всеки друг софтуер. Някои софтуери на трети страни вече са внедрени с Composity.
Някои от тях са:
-SendGrid
-Mandrill
-MailChimp
В случай, че Вашият бизнес вече използва други приложения и искате да знаете дали те могат да бъдат интегрирани с Composity, моля, изпратете ни Вашето запитване.
СТЪПКА 5: Какви са стъпките при внедряване на системата?
СТЪПКА 5: Какви са стъпките при внедряване на системата?
Клиентът поддържа толкова голяма отговорност, колкото доставчика в процеса на планиране на проекта, поддържане на състоянието на плана на проекта, както и известна степен на контрол върху изпълнението.
Composity предоставя услуги за внедряване, разпределени в три плана за успех на Composity - включително анализ на Вашите изисквания и конфигуриране на избраните модули според Вашите нужди, миграция на исторически данни, ако е необходимо, от старата Ви система в Composity, класове за обучение как да използвате функциите на Composity и функции за управление на Вашия бизнес.
Екипът на Composity осигурява специфични услуги - като персонализирана разработка, интеграции и ad hoc анализ. За да научите повече за разширените услуги на Composity, моля, свържете се с нашите консултанти.
СТЪПКА 5: Какви са стъпките при внедряване на системата?
СТЪПКА 5: Какви са стъпките при внедряване на системата?
Клиентът поддържа толкова голяма отговорност, колкото доставчика в процеса на планиране на проекта, поддържане на състоянието на плана на проекта, както и известна степен на контрол върху изпълнението.
Composity предоставя услуги за внедряване, разпределени в три плана за успех на Composity - включително анализ на Вашите изисквания и конфигуриране на избраните модули според Вашите нужди, миграция на исторически данни, ако е необходимо, от старата Ви система в Composity, класове за обучение как да използвате функциите на Composity и функции за управление на Вашия бизнес.
Екипът на Composity осигурява специфични услуги - като персонализирана разработка, интеграции и ad hoc анализ. За да научите повече за разширените услуги на Composity, моля, свържете се с нашите консултанти.
СТЪПКА 6: Какво се случва след внедряването?
СТЪПКА 6: Какво се случва след внедряването?
Поддръжка:
Екипът за поддръжка на Composity предоставя различни услуги за поддръжка на нашите клиенти и безплатни потребители. В зависимост от това кой план сте закупили, сте включили редица инциденти преди поддръжка и време за отговор (вижте плановете и цените ни за повече информация).
Всички въпроси за поддръжката са разделени на три нива - критични инциденти, инциденти с висок приоритет и инциденти с нормален приоритет.
Прекъсвания при поддръжка: Прекъсванията за поддръжка на системата и актуализациите на софтуера са безплатни. Те обикновено са насрочени извън работното време и късно през деня. Те са необходими, за да поддържат софтуера безпроблемно работещ и без грешки. Предварително съобщаваме на нашите клиенти за всякакви актуализации и планирана поддръжка. През това време клиентите могат да получат забавяне или за кратко системата да бъде недостъпна.
СТЪПКА 6: Какво се случва след внедряването?
СТЪПКА 6: Какво се случва след внедряването?
Поддръжка:
Екипът за поддръжка на Composity предоставя различни услуги за поддръжка на нашите клиенти и безплатни потребители. В зависимост от това кой план сте закупили, сте включили редица инциденти преди поддръжка и време за отговор (вижте плановете и цените ни за повече информация).
Всички въпроси за поддръжката са разделени на три нива - критични инциденти, инциденти с висок приоритет и инциденти с нормален приоритет.
Прекъсвания при поддръжка: Прекъсванията за поддръжка на системата и актуализациите на софтуера са безплатни. Те обикновено са насрочени извън работното време и късно през деня. Те са необходими, за да поддържат софтуера безпроблемно работещ и без грешки. Предварително съобщаваме на нашите клиенти за всякакви актуализации и планирана поддръжка. През това време клиентите могат да получат забавяне или за кратко системата да бъде недостъпна.