Как да използвате CRM, за да управлявате бизнеса си по-добре?
Не всеки ден се натъквате на инструмент, който играе роля във всеки аспект на Вашата компания. За собствениците на малък бизнес инструменти като този са много желани, защото те ни позволяват да поддържаме фирмения бюджет гъвкав и да протичането на процесите в компанията да върви гладко.
Ето защо наличието на CRM система за малък бизнес е от решаващо значение. CRM прави много, за да Ви помогне да проследявате, управлявате и ангажирате своите потенциални и настоящи клиенти. Но също така прави много повече от това. Когато знаете къде да търсите и как да използвате правилно данните си, CRM може да Ви даде информация не само за положените усилията при обслужването на клиенти, продажбите и входящия маркетинг, но и различните аспекти на тези действия в различните отдели във Вашия бизнес.
Така че, ако се интересувате от поддържане на гладкото функциониране на своя бизнес и предоставяне на Вашите клиенти на правилните продукти и решения, не търсете повече. Попаднахте на идеалния вариант за Вас - Composity.
Нека се потопим в това как CRM касае и поддържа всеки отдел във Вашия бизнес.
Маркетинг
Колкото повече информация имате за Вашите маркетингови усилия, толкова по-добре можете да се насочите към правилните хора с правилното съдържание. Вашият CRM е от решаващо значение за изпълнението на целия Ви план.
CRM следи потенциалните и настоящите Ви клиенти, като проследява тяхното поведение и опит. Оттам можете да оцените тази информация и да потърсите ключови модели, като например кои части от съдържанието са най-привлекателни за Вашата аудитория и кои видове материали за популяризиране са най-ангажиращи.
Мислете за CRM като друг инструмент на Wаше разположение за проследяване на маркетинговата Ви ефективност. Като идентифицирате точно какво мотивира действията на хората, можете да удвоите усилията си за постигане на най-впечатляващите резултати и да създадете съдържание, което може да бъде по-полезно за потенциалните Ви клиенти.
Продажби
Всеки инструмент, който помага на Вашия екип по продажбите, е добър инструмент, а Вашият CRM трябва да бъде от най-добрите. CRM създава ефективност, която търговският Ви екип може да използва, за да се съсредоточи и да гарантира, че се фокусира там, където има значение: продажбите.
Използвайте CRM за създаване на задачи и автоматизиране на follow-up и имейл кампании, така че Вашият екип по продажбите да не ги следи и създава ръчно. Освен че отваря време в графиците им за всичко останало в списъка им със задачи (което от своя страна им позволява да управляват времето си по-добре и да продават повече продукти на повече потенциални клиенти), това също така разтоварва въображаеми процеси и предпазва от грешки. Резултатът не е просто повече продажби, а по-ефективни продажби.
Обслужване на клиенти
Лошото обслужване на клиенти може да сложи край на взаимоотношенията ни с тях, преди те дори да започнат. За да го направите правилно, добра идея е да използвате цялата информация, която имате, така че да посрещнете нуждите на Вашите клиенти.
CRM Ви позволява лесно да проследявате предишни поведения и действия, предоставяйки Ви основна информация, която може да бъде от съществено значение, когато се стремите да предоставите решение за обслужването на клиенти. Той също така показва на клиентите Ви колко високо цените тяхното партньорство и че сте готови да положите допълнителни усилия, за да ги опознаете по-добре и да гарантирате, че изживяването им е оптимално.
Разработване на продукти
Вашият екип за разработка на продукти трябва да знае специфичните функции и ресурси, които Вашата аудитория намира за ценни. Чрез CRM система можете лесно да изтеглите резултатите от Вашите топ клиенти, за да оцените какво са намерили за най-полезно и да се свържете с тях, ако е необходимо, за да разберете какво още могат да търсят на пазара. Този вид предвидимост на информацията е безценно, когато се стремите да разширите продуктовата си линия и да подобрите процесите на внедряване. Вашият CRM предлага информация, която няма да можете да съберете от никъде другаде - или поне не толкова лесно.
Разработване на софтуер
Вашият екип за разработка на софтуер е там, за да гарантира, че уебсайт и софтуер Ви винаги работят гладко за Вашите клиенти. Ако потребителят има проблеми, той също може да коригира нещата.
CRM системата предоставя важно предимство тук, тъй като дава на екипа Ви за разработка на софтуер възможността да наблюдава всички проблеми със софтуерните услуги, с които се сблъскват Вашите потребители. Вашият CRM може да подчертае модели, които предполагат по-голям проблем, което може да спести на компанията Ви много време. Вашият екип за разработка на софтуер може да изтегля записи, свързани с всеки клиент, който идва при Вас, което може да ги доведе до решението по-обширен системен проблем или поне до по-продуктивно решение, което отнема по-малко време за разрешаване.
Мениджмънт
Необходими са много усилия, за да управлявате успешен бизнес, но това не означава, че Вашият лидерски екип винаги разполага с актуална информация. CRM дава на управлението поглед към Вашата аудитория, включително какво мислят клиентите за продукта или услуга Ви и какъв е техният опит досега. Гледайте на CRM табло си за управление като резюме на прозренията и анализите, които вече обсъждате с Вашия лидерски екип, в прост формат, който предлага основна информация, без да изисква лидерите да прекарват часове в интерпретиране на данните, с които разполагат.
За финал
Както виждате, почти няма област, в която Вашият CRM да не може да осигури поне някаква полза. Ако все още не сте инвестирали в CRM софтуер, доверете ни се, за да Ви предоставим all-in-one система, която ще помогне на Вашия бизнес.